Underbar fredagskväll

Igår efter skolan lunchade jag med min älskade Malin på stan. Så himla mysigt. Skanar henna så. Nu när hon inte bor här hemma i uppsala längre så njuter verkligen av tiden dom gåmger vi ses.
Vart en del shoppat. Köpte lite nya klädder och smink samt en ny kalender tlll nästa år.

Efter det hämtade johan upp mig på stan och vi åkte ut till mamma och pappas gård för att mata deras  djur. Som var borta. Det gick väl helt ok att mata. Vi vart väl lite osams en stund men det gick över efter en stund.

Sen när vi var klara åkte vi hem till min Store bror och hans sambo och lilla Neija.
Det vart en helt underbar kväll. Mös med neija hela kvällen. Tog över henne i går kväll så att bror och alex fick det lite lungt. HUr musigt som helst. Lilla Neija in tog även morbror johans bröst oxå och mös. Det såg så himla mysigt. Längtar tills vi bestämmer oss för att skaffa oss en liten. Vill verkligen det. Men en sak i taget nu får skolorna bli klara först innan. Det har vi ju bestämmt sedan länge men man kan alltid drömma.

Vi åt tacos och kollade på idol och hade en toppen kväll. Vi var väl hemma runt halv tolv.

Ska tillbaka till dom idag för att Malin ska massera Alex och jag ska passa neija då. Så nu ska jag fixa det sistta här hemma och fixa till mig själv. Johan och Malin ska sova här i natt och vi ska umgås. ha en trevlig spel kväll här hemma hade vi tänkt.

Ha en underbar lördag alla mysiga människor. Många kramar på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0