"Dagmamma"

I morse efter för få timmars sömn åkte jag och Johan hem till min bror och hand familj. Där mötes vi av en super glad Neija som var uppe och vaken fast klockan bara var 7. Alexandra fixadxe sig för jobbet och vi busade och åt frukost.
Jag och Johan har varit barnvakt till Neija idag för att föskolan var stängd pga att det är röd dag och båda två behövde jobba. Efter frukost och lite buss fixade vi oss och åkte ut på dagens äventyr. Vi handlade lite först efter att vi hade fått fast bilbarnstolen. Det är ju en hitoria för dig men nu vet vi hur man gör.

Sen styrde vi bilen mot Johans mamma åkte en lite längre väg så att Neija skulle somna och det gjorde hon och sov en hel timme i bilen. Innan hon vaknade. Så vi hann fika och prata en massa innan hon vaknade sen så när hon vaknade å t vi lunch och sen har Neija busat hur mycket som helst. Och varit världens gladaste unge. Vi kom vid tio och åkte hem vid tre tiden. En hel dag ute på en stor och skön gräsmatta.

Sen lämmnade vi Johan på gymet och Jag och Neija och åkte ut till Fjällnora och tittade på fåren och åt middag.

Sen åkte vi mot stan för att lämmna tillbaka lill trollet till Brosan.

Tack snälla för att vi får låna erat älskade troll. Det är så myckigt att få ha henne.

Och jag får låna henne i morgon oxå efter tentan mysigt. Så får Neijas fina föräldrar ut och roa sig lite. De tycker jag dem är världa.

Det var våran underbara dag
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0