Studentmottagning

Igår var vi på Lisas sudent mottagning ( Björns flickvän) Hon var så himla fin i sin klänning och hade fått jätte fina betyg. Stort grattis du kommer att gå långt älskade vän.

Vi fick god mat och många trevliga skratt.

Vi följde med dem ner på stan en stund men oj så fel pålacerade jag och Johan kännde oss.
Den tiden är lite förbi att hänga i statsparken och dricka.

Jag fick mig en hel del roliga skratt och en hel del tankeställare.  Men oj villka knappiga och konstiga människor det finns som gör saker bara för att provocera fram bråk

Samt att jag träffade otroligt trevliga poliser i går som var hjälpsamma det tackar vi för.

Men det blev inte många timmar sömn men men det spelare inte så stor roll

Det var en väldigt trevlig dag och kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0