Tenta

Idag är det dags terminens sistta tenta för denna kurs. Men jag har en omtenta kvar som jag ska skriva om en vecka. Känns väldigt bra inför dagens tenta.

Hoppas att den inte är allt för svår tentan som ska skrivas idag.

Men det känns lite vemodigt att skriva tentan idag för sedan är denna termin slut och dena termin har varit otroligt rolig och underhållande har haft underbara kursare som jag kommer att sakna så inför nästa termin genom att då kommer några av dem inte läsa samma sak som jag eller inte läsa alls för att dem är färdiga. Men jag vet att när det kommer bli tuft nästa termin ska jag se tillbaka på denna termion och minnas alla roliga saker alla skratt och all glädje.

Nu ska jag fixa mig lite och så innan det blir att åka ne rpå stan och skriva tenta mellan 14-18. Vilken jävla tid och sen att det är på en kläm dag har jag inte haft tenta denna dag vet jag att vi hade åkt iväg någonstans bara jag och johan men det får bli en annan gång.


Håll tummara för mig idag och önska mig lycka till

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0