Glädje och en massa skratt

Idag har jag varit i skolan och jobbat med ett stort grupparbete med mitt underbara arbetslag. Vi är nu bara fyra kvar i arbetslaget. Vilket känns väldigt bra. Av olika anledningar har vi gått från 7 st till 4 st.
Dagen har bjudit på nånga roliga och härliga skratt samt att vi har fått en massa gjort. Känns rinktigt bra, Känns som om man kan få ha lite ledigt i morgon från skolan. Men det är skönt att det är slutspurten nu på terminen.
Super snälla marie i mitt arbetslag hade med sig en rabarberpaj som vi fikade och mumsade på idag medan vi jobbade. Tack snälla mari för de den var super god

Efter skolan åkte jag upp på gränby för att kolla efter något att ha på söndag men hittade inget så där vovv det fick följa med hem ett linne men jag vet inte om jag ska lämmna tillbaka det. Ska råd fråga mamma i morgon.

Efter det styrde jag bilen mot Johannesbäcksskolan och Vårshow som särskolan hade satt upp. Det var så underbart att titta på dem så himla duktiga. Blev så himla impade av dem. Sen blev det lite fika och bus innan jag åkte hem till en tom lägenhet.

Skulle ha pluggat lite med det vart och pyssla ihop två kort i stället som jag hade beställningar på.

Saknar min johan som jobbar så otroligt mycket nu. Har knappt sätts den senaste veckan. Längtar verkligen till helgen så vi får lite tid till sammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0