Hemligt uppdrag

Idag har jag ängnat dagen till att vara på hemligt uppdrag. Uppdraget är nu avslutat och resultatet vart toppen.
Berättar senre om vad uppdraget handlade om.

Efter de åkte jag till granngården och köpte lammnäring sen möta upp mamma och vi åkte till Neijans förskola och hämtade henne. Sen böt jag och mamma bil så hon fick brosans bil som jag hade och jag hennes. Jag åkte och jobbade och Mamma och Neija åkte och handlade och sen hem till fjällnora,

Jag åkte ut efter jobbet, vi bussade lite innan det var dags för välling och krypa ner i sängen. Och nu sover hon söt i sängen. Jag har tur för jag börjar inte jobab för ¨än kl 10,00 så jag hinner busa lite innan jag åker och jobbar.

Nu har vi ätit gott och jag har gosat ner mig i soffan. Sover hos mamma och pappa inatt Johan jobbar nämligen natt på Driften och jag gillar inte att vara ensam hemma och defenitivt inte sova ensam. Men måste jag så gör jag de, men kan jag så sover jag hellere hos mamma och pappa.

Nu ska jag kolla tv innan det är dags att sova.
Natti Natti alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0