Jobb igår - inget jobb idag

Igår jobbade jag som assistent det är verkligen världens bästa jobb. Vi var i väg och bowlade oag hade en jätte rolig dag med en massa bus. Men tyvärr så pajade min rygg igår. Jag har lite int igår men kännde att det skulle funka ändå. Nu på morgonen när jag skulle gå upp ur sängen kom jag inte upp ur sängen. Ena benet var helt bortdomnat. Och min rygg känns som om någon sitter med en kniv i ryggen och drar runt den hela tiden.
Så det var bara och ringa och sjukanmäla sig idag. Otroligt tråkigt.

Så idag blir det att ligga på soffan och hoppas det går över om jag inte slutar att domna i benet så får det nog bli en tur till sjukhuset och kolla upp, Men gud så ont jag har. Har alldrig haft så här ont någonsin i min rygg.

Så nu kryper jag nog ner i soffan och bara vilar


Vad ska ni göra idag?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0