Läromedels analys

Oj va svårt det var att komma upp ur sängen i morse. Någon mer som kännde de? Men men jag kom pp och han i tid till skolan. Åkte faktiskt bil idag för att jag skulle åka och mata lammen efter skolan.

Hade ett väldigt givande seminarium i dag på morgonen som hadlade om att skriva poesi och lyrik. Sen så jobbade vi med våran läromedels analys och den blev riktigt bra. Vi kännde oss färdiga med den. Så nu är det bara redovisningen kvar och sen är det dags att ta tag i nästa stora grupparbete.

Men mitt arbetslag som jag ingår i är vi 6 stycken tjejer. Och tyvärr så är en av tjejerna inte så med i arbetet och så. Så idag pratade vi om att det känns som att hon åker lite bannanskal. Det är alldrig kul att säga till någon att det personen gör inte är tillräkligt. Men vi sa det till henne bara för att vara snäll och vill hjälpa henne. För man kan inte åka bananskal genom en hel utbildning. Så hur jobbit det är än och säga såna saker och hur jobbigt det är för personen ifråga att lyssna på det som sägs. Så ibland måste man säga det och ibland gör sanningen väldigt ont.

Läser du de här du vet vem det är så sa vi dessa saker idag till dig för att vi vill hjälpa dig och inte för att vi ville vara elaka mot dig.

Som sagt efter skolan åkte jag och matade lammen sen hem till lägenheten och bara vilade i soffan en stund. Om en liten stund ska jag hämta upp johan på jobbet för att sedan åka till min älskade bror och vara barnvakt till mitt lilla älskade monster. Medan bror är på träning. Ska även hjälpa honom med lite andra små saker

Vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0