Motivationen på topp

Det är så skönt deda hagarna när man känner att energin bara sprutar i korppen. Jag har hur motiverad som helst idag. Har läst ca 200 sidor kurslitteratur nu på morgonen och det känns toppen. Känns verkligen som att saker och ting fasnar i huvudet på mig och det är ju alltid posetivt. Nu ska jag ta och dra mig mot duchen för att fixa till mig inför dagens äventyr. Först blir det en tur ut till mamma och pappa och mata våra små flasklamm som vi har och sen till skolan för en Föreläsning om försedan läs och skrivutveckling hoppas förelä'sningen är lika bra som litteraturen till den.
Sen efter skolan blir det  och röra på sig lite för att sedan åka till stallet och rida och fixa. Sen blir det nog att äta middag med mamma och pappa

Igår när johan hade hämtm mig efter kören så köpte vi med oss mat och åkte ut och överaskade mamma och pappa med lite middag så vi åt och pratade det var jätte trevligt. Fast först fick vi hjälpa till och flytta lite får. Alla får är på väg ut på bete så de sistta gängen åker ut i kväll på sommar bete.

Nä nu blir det att hoppa in i duchen

Vad ska ni göra i dag?


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0