ny vecka nya utmaningar

Igår redovisade vi våran läromedelsanalys i svenska det gick bra och vi vart godkännda. Så det känns väldigt skönt. En till sak att kunna lägga åt sidan.
Nu börjar nästa stora arbetet. VI ska göra ett stort grupparbete. Måste bara lösa situationen vi vårat arbetslag först. Men det kommer att det kommer gå bra,

Idag står två föreläsning på schemat och sen så är det sistta körövningen för terminen och innan vårkonserten på söndag.

Se börjar min rygg bli bättre men jag ska försöka byta bort min tur på lördag så att den blir helt återställd först. Så att det bara inte blir en ondcirkel. Så jag hoppas att någon av tjejerna kan ta mitt pass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0