Sistta körövningen på terminen

Dagen började med föreläsning i skolan och sen lite arbetslags arbete. Nu är vi bara 4 st kvar i arbetslagt och det var nog lika bra att det vart så efter omständigheterna. Men det vart inte så mycket jobbande men vi pratade om en hel del roliga saker. Sen hade vi en föreläsning till. Innan dagen var slut.

Åkte hem en stund inna det var dax att åka till sistta körövniningen för terminen vi har våran avslutnings konsert på söndag i Missionskyrkan kl 18. Kom gärna och lyssna.

Nu sitter jag i soffan hemma ska göra mig lite middag men vet inte vad jag ska göra. Johan jobbar över så jag är ensam hemma och sen så ska jag plugga lite inför morgon dagen.

Pratade med min älskade Malinpå vägen hem blir allid så glad när i hörs och nu är lite planer för sommaren bestämmda och för framtiden. Saknar dig gumman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0