Slappar söndag

Dagen började med att vi tog oss en skön sovmorgon. Sen fixade vi på balkongen gjorde vårfint ordentligt var och köpte lite blommor till balkonglådorna och lite kryddor till stora krukan. Det vart så fint så.
Så lunchen inmiundigades ute på balkogen. Så härligt att det börjar bli lite värme ute nu så att man kan vara ute och njuta. Är tröt på att frysa.

Sen så la vi oss i soffan och kollade på film och mös. Ja jag vet att man inte ska vara inne när det är fint väder. Men men mysigt var dte i allafal och filmen var väldigt bra. VI kollade på Nya Harry Potter

Fast jag borde igentligen  ha pluggat idag men än har det inte blivit ngot av det. Men men jag ligger inte efter iallafal

NU ska jag börja fixa med middagen så får vi se vad kvällen har att bjuda på.

Här hemma serveras det Lammfile med klyftpotatis till middag. Vad ska nu äta till middag?

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0