Sorry.....

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men dagarna springer ju bara iväg.

Helgen blev en riktigt lugn och mys helg, Med middag hos svärmor, vårkonsert med kören och middag med familjen ute på resturang.

Sen igår var det skola och att jobba, idag har jag varit i skolan och fått massa saker gjorde så himla skönt och gud vad jag älskar mitt arbetslag kommer att sakna dem så nästa termin. Ni är verkligen bäst och så många skratt som ni har givit mig.

Fick skjus idag av världens bästa Camilla både till skolan och hem. På vägen hem stannade vi på ikea och kollade runt mysigt oct trevligt. Två orkider fick följa med hem.

Sen blev det lite plugg när jag kom hem sen bestämmde jag mig för att gå på en rask promenad. Super skönt tills det började regna. Men men det blev bara 30 min promenda och vart väldigt blöt på köpet. Men skönt var de

Nu sitter jag och funderar på om jag ska köra lite Zumba innan jag börjar fixa med maten.


Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0