Torsdagen den 5 maj

God morgon alla kära läsare. Hoppas att ni har sovit gott. Det har jag gjort i allafal. Jag sommnade vid åtta på soffan i knät på mitt hjärta sen vid tio kröp jag ner i säng. Lite trött eller? Skulle tro de, efter alla anspänningar som varit under dagen. Men skönt att allt löste sig så himla bra igår.

Idag så ska jag först åka till Fyrisborg och träffa min gammla chef på avlösarservic för att eventuellt få ett till extra jobb under sommaren. Så vi får hoppas på det bästa.

Sen efter jag har varit där så bär det av upp till skolan för att plugga och stöta mina tjejer som håller på och tentapluggar inför omtentan på lördag. Jag hoppas att det kommer gå toppen för er tjejer.

Nä nu ska jag ta och fixa till mig innan jag måste åka.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0